Všeobecne záväzné podmienky nákupu a rezervácie vstupeniek prostredníctvom internetu, platné na prevádzkach prevádzkovateľa Oravské múzeum Pavla Országha Hviezdoslava v Dolnom Kubíne.
Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho (prevádzkovateľ) a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe vstupeniek cez internet.
Kúpa vstupeniek
Zákazník berie na vedomie, že kúpa vstupeniek cez internet je záväzná a v prípade, že sa kupujúci v stanovenom čase na jazdu nedostaví, nie je možné túto vstupenku použiť na iný deň ani čas jazdy.
Ak si kupujúci neoprávnene uplatní zľavu pri kúpe vstupeniek, je povinný rozdiel doplatiť v pokladni.
Pokiaľ si kupujúci neuplatní zľavu pri kúpe vstupenky cez internet, nie je možné tak urobiť dodatočne v pokladni.
Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom prevádzkovateľa za účelom kontroly.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
Storno vstupeniek
Zakúpené vstupenky prostredníctvom internetu môžete vrátiť iba z dôvodu, že sa predstavenie z technických, poveternostných a iných príčin neuskutoční.
Pokiaľ dôjde k stornu zo strany kupujúceho, je tak možné urobiť maximálne 5 hodín pred plánovaným odchodom vlaku. Musíte tak urobiť písomne, a to mailom na pokladnaolz@oravskemuzeum.sk. Písomná žiadosť musí obsahovať dôvod storna, dátum a čas, počet vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená.
Ak dôjde k storno vstupenky zo strany kupujúceho, vrátená suma bude unížená o storno poplatok podľa cenníka platobných služieb
Storno sa nevzťahuje na neuplatnenie zľavy.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá zákazníkovi vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť prevádzkovateľ.
PREVÁDZKOVÝ PORIADOK
- na stanicu je potrebné prísť minimálne 15 minút pred odchodom vlaku
- vstup do vlaku je povolený len s platnou vstupenkou na danú jazdu (vstupenku nie je možné prenášať na iný deň alebo čas, ako ten, na ktorý boli zakúpené)
- vstupenky si uchovajte nepoškodené do konca jazdy
- osobám pod vplyvom alkoholu a omamných látok je vstup do vlaku zakázaný
- v priestoroch vlaku platí zákaz konzumácie jedla a sladených nápojov
- zmena cestovného poriadku vyhradená
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:
Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia alebo vykonania rezervácie vstupeniek zákazníkom.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.
Prečo a kde používame cookies?
Štatistiky o návštevnosti: aby sme vedeli určiť pre vlastné potreby a pre potreby našich reklamných partnerov, koľko ľudí navštívilo naše stránky. Tieto dáta sú anonymné a poskytujú nám skvelú spätnú väzbu, ako ľudia používajú náš web, aby sme mohli jeho obsah vylepšovať.
Bezpečnosť: pomocou cookies web zisťuje, či ste to skutočne vy, ked sa prihlásite do svojho užívateľského účtu (ak túto možnosť web poskytuje).
Používajú iné subjekty cookies na našej stránke?
Naše stránky môžu používať cookies iných subjektov na meranie štatistík o návštevnosti. Tieto anonymné štatistiky v prípade reklamných kampaní môžeme poskytovať našim reklamným partnerom.
Pokiaľ stránka obsahuje prvky spojené so sociálnou sieťou Facebook, tieto prvky používajú cookies na poskytnutie lepšej spätnej väzby pre Vás (napr. údaje o Vašich priateľoch, ktorí "lajkli" to isté čo vy a podobne).
Ako vypnete používanie cookies?
Váš webový prehliadač alebo zariadenie môže ponúkať nastavenia, ktoré vám umožňujú povoliť alebo zakázať používanie cookies a odstrániť ich. Viac informácií o týchto nastaveniach nájdete v pomocníkovi pre Váš webový prehliadač alebo zariadenie. Niektoré služby na našej stránke nemusia pracovať správne, ak vypnete používanie cookies.